Ervaringen
Crematoria Haaglanden hecht veel waarde aan de mening van haar klanten. We horen als bedrijf graag wat we goed doen, maar vooral ook wat we beter kunnen doen. Daarom zijn wij ook continu bezig om de klantervaringen in beeld te brengen.
Crematoria Haaglanden hecht veel waarde aan de mening van haar klanten. We horen als bedrijf graag wat we goed doen, maar vooral ook wat we beter kunnen doen. Daarom zijn wij ook continu bezig om de klantervaringen in beeld te brengen.
Reactie van het bedrijf
Geachte mevrouw Dasrath, Onze uitvaartverzorgster heeft meermaals excuses aangeboden voor een 'menselijke' fout. Wij betreuren dat de opname niet besteld is en dat dit niet meer te herstellen valt. Wij nemen dit punt mee en gaan hier extra aandacht aangeven om dit in de toekomst te voorkomen. U geeft aan dat er geen contact is opgenomen vanuit Mavendo. Echter, heeft onze uitvaartverzorgster meermaals haar excuses hiervoor aangeboden. Ook hebben wij zelf hiervoor onze excuses aangeboden. Met vriendelijke groet, Mavendo Uitvaartzorg